رسالة إلى رئيس مصر المحترم


.. بداية .. معلش  أنا مُرتبك أصـلي مكلمتش رؤسـاء قبل كده ..

المهم كنت عايز أقولك حاجة يا سـيدي .. احنا الجيل اللي عشق البلايـسـتيشن و كل ألعاب الكومبيوتر .. و أنا شخـصـيا بحب ألعب حاجة اسـمها ” مانيجير مود ” و ده ببقى فيه أنا المدرب بتاع الفريق أبيع لاعيبة و أشتري زي ما أنا عايز … عارف إنك بتقول دلوقتي و أنا مالي بكل ده .. أنا حبيت أنقلك تجربتي و خبرتي ف ملاعب البلايـسـتيشن ..

بلعب الموسـم الأولاني بكل النجوم زي ما أنا عايز بلعب باليوفي مثلا بلاقي معايا نجوم كبار بافل نيدفيد بتاع التشيك و ديل بييرو طبعا و كامورانيزي أبو ديل حان  .. المهم بعد ما الموسـم الاولاني يخلـص أقوم بايع كل النجوم دي أكـسـب فيهم فلوس كتير و أشتري لاعيبة صـغيرة أقل من 22 سـنة و ألعب بيهم ف الأول المـسـتوى بيبقى مش قد كده لكن بعد خمـس سـت ماتشات الوضع بيبقى زي الفل و العيال الـصـغـيرة بتبقى نجوم ..

سـيدي الرئيـس يا ريت تمشي البلد ع النظام ده .. لأن العواجيز هي اللي بتلعب و الشباب زهق من وقفة النيكـسـت🙂

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

أضف تعليقاً

